Pritaikymas
Pardavimai
Klientai yra skirtingi, todėl kiekvienas jų turi savo individualius motyvus ir poreikius. Sėkmingi pardavėjai tai geba atpažinti ir panaudoja šią informaciją taip, kad konkrečiam klientui pateiktų tinkamiausius argumentus ir geriausią pasiūlymą.
Meistriškumui reikia praktikos
Reikia praktikuotis, kad atpažinti ir suprasti koks yra klientas. Structrogram metodas tam naudoja tris žingsnius.
1 Savęs pažinimas
Gebėjimas suprasti savo stiprybes, ribas ir silpnąsias puses padeda sąmoningai išsirinkti pačiam sau tinkamiausius būdus ir metodus parduoti.
2 Kliento pažinimas
Sistemingai stebėdami galime atpažinti kito žmogaus asmenybės struktūrą. Sėkmingam pardavimui turime suvokti kliento kitoniškumą ir pagal tai pakoreguoti savo elgesio modelį, lūkestį.
3 Produkto pažinimas
Produktas tampa reikalingu tik tuomet kai jis atitinka kliento turimus poreikius. Analizuojant produkto savybes galime jas priskirti įvairiems klientams pagal jų turimus poreikius ir atitinkamai viską pateikti.
Naudojant Structogram mokymo sistemą, jūs tarsi kalbate su klientu tuo pačiu radijo dažniu, kas reiškia, kad klientas gali išgirsti tai, ką jam sakote.
Paspauskite ant spalvos ir daugiau sužinokite apie skirtingus klientus.
Elgesys
šnekus, malonus
Argumentai
patirtis su produktu
jokių detalių
Motyvai
gerovė,
įpročiai
Elgesys
dominuojantis, dinamiškas
Argumentai
patirtis su produktu,
aiškūs privalumai
Motyvai
statusas, galia
Elgesys
atsitraukęs, objektyvus
Argumentai
įrodyti faktai,
detali informacija
Motyvai
planavimas, racionalumas
Lyderystė
To paties dydžio batais visų savo klientų neapausi. Taip kaip mokomės užsienio kalbų, kad galėtume keistis idėjomis su kitos kultūros atstovais, taip turime mokytis įveikti ir iššūkius kylančius bendraujant su darbuotojais, kolegomis. Lyderystėje visų svarbiausia asmenybė, o ne pozicija, titulas ar statusas.
Gebėjimas suprasti skirtingas asmenybių biostruktūras ir pagrindinius kiekvieno žmogaus motyvus yra pati vertingiausia priemonė norint pasirinkti „teisingą“ vadovavimo būdą ir įvairiose situacijose parinkti pačius „teisingiausius“ žodžius.
Darbuotojai yra skirtingo, o ne „sudėtingi“.
Treniruojant šiuos tris žingsnius mokysitės būti sėkmingu!
1 Savęs pažinimas
Gebėjimas suprasti savo asmenybės stipriąsias puses, ribas ir silpnybes padeda daug geriau suprasti tikruosius savo motyvus, impulsus veikti, lūkesčius ir tikslingai reguliuoti juos.
2 Kitų pažinimas
Sistemingai stebėdami galime atpažinti kitų žmonių asmenybės struktūras, o mokėjimas suprasti skirtumus ir atitinkamai koreguoti savo lūkesčius gali būti labai vertingas vadybos įrankis.
3 Projektų valdymo žinios
Pasitikėjimą kuria sugebėjimas derinti kiekvieno darbuotojo individualumą su projekto įgyvendinimo reikalavimais.
Tapkite sėkmingesni suprasdami kiekvieno žmogaus individualumą.
Kaip įprastai priimate sprendimus? Pasirinkite du teiginius.
Daugiau informacijos galite rasti nemokamoje programėlėje App: Structogram
Poveikis
Galutinis rezultatas yra tai, kas svarbiausia.
Structogram metodas skirtas darbuotojų bendravimo, įmonės valdymo ir kontaktų su klientais gerinimui. Šis metodas plačiai paplitęs todėl neįmanoma pasakyti tikslaus įmonių skaičiaus kuriose jis naudojamas. Jį sėkmingai naudoja tiek mažos kompanijos, pvz. privačios klinikos, tiek didelės tarptautinės korporacijos.
STRUCTOGRAM® mokymo sistemos privalumai:
Paprasta nepamiršti
Vizualiai pateikiami analizės rezultatai paverčia ją įsimintina.
Pritaikoma iš karto
Vizualiai pateikiami analizės rezultatai paverčia ją įsimintina.
Remiasi moksliniais tyrimais
Gamtos mokslais pagrįstas asmenybės modelis - pagrįstas naujausiais neuromokslų, elgesio genetikos ir molekulinės biologijos atradimais
Gerai nuspėjama
Diferencijuoja tai, kas yra bruožai (bazinė, nekintanti ir genetiškai nulemta asmenybės struktūra) ir savybės (kintančios, su aplinka susijusios elgesio savybės).
Išskirtinai didelis patikimumas
Išskirtinai aukštas patikimumas testuojant ir atliekant testą pakartotinai po 13 metų ! Rezultatų patikimumas visuomet daugiau nei „.90“.Tai reiškia, kad po ilgo laiko intervalo testo rezultatai iš esmės lieka tie patys, nepakitę dėl laiko.
Bendra kalba
Structogram tampa bendra įmonės kalba, kurią supranta kiti. Ji yra ta pati visam pasaulyje, kalbama 18 kalbų.